Een sterk merk bouw je door anderen verder te helpen.
Meet de relevantie van je sociale media posts en ontdek hoe je nóg meer impact kan maken.
Zonder dat je een doorgewinterde data analist hoeft te zijn.
Leer je publiek kennen.
Heermoes is een analyse-dashboard dat jou helpt om meer impact met (online) content te maken. Dat doen we door de relevantie van jouw sociale media posts voor jou én je publiek laat zien. Zodat jij kan achterhalen hoe je met de volgende post nóg meer impact kunt maken. Zonder dat je een expert in analyse hoeft te zijn.
In het dashboard combineren we alle beschikbare data van verschillende kanalen tot drie waarden per post: hoeveel mensen je post hebben gezien, hoeveel mensen deze écht bekeken hebben en hoeveel betrokkenheid toonden.
Door de impact van je posts in deze drie waarden op te breken, kun je gericht zoeken naar wat wel en niet goed gaat, om zo te leren voor toekomstige posts.
Met Heermoes hoop ik bij te dragen aan een wereld waarin communicatie en reclame mínstens even waardevol is voor de ontvanger als de afzender. Op dit moment is Heermoes in Open Béta beschikbaar voor een gereduceerd tarief van €125 per maand.
Hoe ziet Heermoes
er uit?
In Heermoes kan je in één overzicht de resultaten van ál je kanalen zien én onderzoeken. Zo kan je achterhalen hoe je de stopkracht van je posts kan verhogen, welke onderwerpen het meest relevant zijn voor je publiek en nog véél meer. In de video hieronder neem ik je in 7 minuten mee in de functies van het dashboard.
Wat kan je er mee?
Heermoes stelt je in staat om de meest diepgaande inzichten op te doen over wie je publiek nou écht is, wat hun behoeften zijn én hoe je daar het beste op in kan spelen om zo relevant mogelijk te zijn voor jou én je publiek. In deze video deel ik een aantal handige gebruikstips en zie je hoe ik in een paar minuten achterhaal hoe Omroep HUMAN haar stopkracht op LinkedIn kan verhogen.
Hoe werkt dat?
In Heermoes kan je in één overzicht de resultaten van ál je kanalen zien én onderzoeken. Zo kan je achterhalen hoe je de stopkracht van je posts kan verhogen, welke onderwerpen het meest relevant zijn voor je publiek en nog véél meer. In de video hieronder neem ik je in 7 minuten mee in de functies van het dashboard.
Wat kost het?
De eerste 30 dagen zijn gratis. Dat geeft je ruim de tijd om te ontdekken wat de waarde van Heermoes voor jou kan zijn. Daarna kan je het dashboard blijven gebruiken voor €125 euro per maand. Als je in een keer een jaar afsluit krijg je 15% korting wat neer komt op €1275 per jaar. Alhoewel de tarieven voor de uiteindelijk versie waarschijnlijk hoger worden, zal deze altijd gelijk blijven voor de gebruikers die in deze Open Bèta een abonnement afsluiten. Voor dit bedrag krijg je het volgende:
Inzicht in je resultaten van Facebook, Instagram en LinkedIn.
Door A.I. geschreven gebruikers profielen voor al je gekoppelde kanalen.
Door A.I. gegenereerde labels die je helpen inhoudleijke conclusies te trekken.
De mogenlijkheid om anderen uit te nodigen mee te kijken naar je data.
Alle nieuwe features en functies die uit komen.